سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هو اللطیف

مطالب مفید، دلنوشته ها و ... این وبلاگ تقدیم به همه بیداردلان

مسافرت
سلام دوستان عزیزم
ایام تابستان این فرصت را به خانواده ها میدهد تا به شهرهای خوش آب و هوا و دیدنی سفر کنند من هم از فرصت تابستان استفاده کردم و به اتفاق خانواده سفری به استان اردبیل و گیلان داشتم.
جای شما بسیار خالی بود. مختصری از تجربیاتی که در  سفر به شهرهای سرعین، آستارا، رشت، بندر انزلی داشتم را برایتان مینویسم:
 سرعین منطقه ای توریستی و سردی بود  آب گرم های معروف آن مثل گاو میش گلی و ساری سو و بش آبجیلار که در اون سرما حال میداد که آبی از آن را به تن بزنی، گرانی در اونجا زیاد بود و تقریبا همه چیزها گران بود. توصیه میکنم برای سفر به این شهر خیلی از چیزهایی را که میتوانید از شهرتان خریداری کنید. حتما لباس گرم بردارید که اونجا خیلی سرده. البته هتلها و ویلاها و خانه های زیادی هستند که امکاناتشون خوبه. حتما به ویلا دره سر بزنید که قشنگه. خیابانهای زیادی نداره و خیابانهای اصلی دارای مغازه های بود که یا آش دوغ میفروختند یا چای و قلیان و یا کباب و لباس.
شهرداری این شهر به نظر من خوب نظارت نداره. و هر کی به هر کی .
آستارا شهری است تقریبا مرزی و کنار دریا و ویلاهای زیادی هست که میتوانید از اونها استفاده کنید.
بازارهای ساحلی هم داره ولی به نظر من که زیاد اجناسش خوب نیستند و فرقی با شهر من که نداشت و شاید گرون تر هم بود.
پارکینگ های آن هم زیاد جالب نبود پولش زیاد بود ولی از آسفالت خوب و امکاناتی خوبی برخوردار نبود.
به نظر من نظارت خوبی روی پلاژهای دریا نیست.
بندر انزلی: شهری با مردابهای زیبا و کشتی های که لنگر کردند حتما سر بزنید.

در هر صورت سفر برای بالا بردن تجربه و داشتن روحیه خوبه و سالی حداقل یکی دوبار سفر کنید و از شهرهای ایران لذت ببرید. توصیه من است که قبل از سفر به هر شهر سعی کنید اطلاعاتی از شهر کسب کنید تا سفر خوب و راحتی داشته باشید.




[ یکشنبه 88/6/1 ] [ 10:20 صبح ] [ مجتبی نصیری ]

نظر

きらきら