سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هو اللطیف

مطالب مفید، دلنوشته ها و ... این وبلاگ تقدیم به همه بیداردلان

سلامتی
سلام دوستان گلم
از بهترین چیزها دارایی زیاد است و بهتر از دارایی زیاد سلامتی است. قدر سلامتیون بودنین،‌ البته قدر عافیت کسی دارد که به مصیبتی گرفتار آید. توی این یکماه همش کارم دکتر و بیمارستان بود و واقعا فهمیدم که باید قدر سلامتیمو بدونم. رفتم سونوگرافی گفتند که کبد شما بزرگ شده چربی گرفته و .. اصلا باورم نمیشد لذا تصمیم گرفتم شیوه زندگیمو عوض کنم و تمام سعی و تلاشم بکنم که سلامتیمو داشته باشم. به نظر من سلامتی هر کس دست خودشه و اگر بخواهد میتواند با هر بیماری و مرضی مبارزه کند. و من شروع کردم و امیدوارم که بتوانم سلامتیمو بدست بیاورم. البته شما هم دعا کنین. عقل سالم در بدن سالمه
با آرزوی سلامتی و صحت برای تک تک شما دوستان و عزیزانم


[ یکشنبه 88/11/4 ] [ 7:55 صبح ] [ مجتبی نصیری ]

نظر

きらきら