سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هو اللطیف

مطالب مفید، دلنوشته ها و ... این وبلاگ تقدیم به همه بیداردلان

خدایا شکرت

خدایا سپاسگزارم از لطف تو و باران رحمت تو


خدایا آرامشی در وجود من حاکم است که دوستش دارم و می دانم همه لطف توست و بدون تو میسر نبود خدایا خیلی خیلی از تو متشکرم

 

خدایا شکرت به خاطر پدر و مادر دلسوز و مهربانم


خدایا شکرت که سلامتی در خانواده ام حاکم است


خدایا شکرت به خاطر  مهر و الفت و صمیمیتی که خود بین خانواده ام انداخته ای

خدایا شکرت به خاطر تنم که سالم است و روحمکه جویای توست

 

خدایا شکرت به خاطر آنهایی که وجود مبارکشان را بر سر راه من قرار دادی تا پند هایی بگیرم از این روزگار تا با کمک تو یاد بگیرم که در هر اتفاقی ، برخوردی درسی نهفته است که باید استخراجش کنم و به کار گیرم .


خدایا شکرت  به خاطر سفرهای هیجان انگیزی که رفته ام و دیدم هر لحظه نعمتهای تو را و چه لذت بخش بود برای من


خدایا شکرت که انگیزه مسافرت و لذت بردن از لحظات سفر در وجود من قرار دارد

 

خدایا  به خاطر دوستان خوب و همکاران خوبم از تو متشکرم  که صداقت دارند و پاکند


خدایا شکرت به خاطر شغلم، و محیط کارم که دل انگیز و دوست داشتنی است و دانشگاهی است که جالب است و گذر زمان این کلاس را برای من عزیز میدارد .و این لطف و رحمت توست .

 

 

خدایا شکرت به خاطر بودنم

به خاطر بودنمان

به خاطر این رخصت که برای راز و نیاز عطایمان کرده ای

خدایا با تو بودم اما کوتاهی کردم چرا که تو تو هر لحظه با من بودی و من ندیدم الان واقعا میبینمت خدایا تو را شکر


 خدایا شکرت به خاطر بخششت

به خاطر حرفهای زیادی که با من میزنی

به خاطر آرامشی  که می توانم به دیگران دهم

به خاطر اینکه الان همه را دوست دارم

به خاطر اینکه لذت گذشت را به من چشاندی

به خاطر سخنانی که از زبان بنده های خوبت به من می گویی

به خاطر خیال راحتم که الان بر وجودم حاکم است و ذره ای نگران نیستم که تو را دار

خدایا متشکرم خیلی خیلی متشکرم


 

خدایا شکرت به خاطر بهار  و به خاطر دعای یا مقلب القلوب والابصار

یا مدبرالیل والنهار

یا محول الحول والاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

و به خاطر لحظه زیبای تحویل


خدایا شکر




[ سه شنبه 96/2/12 ] [ 2:20 عصر ] [ مجتبی نصیری ]

نظر

きらきら