سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هو اللطیف

مطالب مفید، دلنوشته ها و ... این وبلاگ تقدیم به همه بیداردلان

سفر به شمال

با سلام خدمت دوستان گلم مدتی بود به دلیل مشکلات که برایم بوجود آمده بود نبودم، و حسابی دلتنگتان شده بود به تک  تک شما عزیزان سلام میکنم و آرزوی خوشبختی و سعادت را برایتان دارم. ماه رمضان ماه مهمانی خدا نزدیک است از همه شما عزیزانم التماس دعا دارم و امیدوارم طاعات و عباداتان مورد قبول درگاه الهی قرار گرفته باشد.

تعطیلات تابستان فرصتی بود که حدود 2 هفته ای شمال باشم خیلی خوش گذشت جای شما خالی بود. ویلایمان در منطقه زیبا و توریستی کلاردشت بود هوای مطبوع،‏خنک، که همراه با ویلاهای قشنگ و کوه و جنگل بود، بسیار بسیار دیدنی بود،‏امیدوارم شما هم سفری به آنجا داشته باشد.

رودبارک که در بالای کلاردشت است نیز جای بسیار قشنگی بود میتوانید انجا هم بروید در هر صورت این را میخواهم بگویم که طبیعت واقعا روح و روان انسان را شاد و آرام میکند، دریا با آن همه وسعت و زیبایی نوعی شادی به انسان میدهد که گاهی در آن غم وجود دارد.

در هر صورت فقط یک چیز مرا ناراحت کند و آن انبوه زباله های بود که در کل شمال دیده میشد، آن همه طبیعت قشنگ را در خودش جا نهاده بود. بسیار منظره زشت و آلوده بود. در هر صورت از همه مردم ایرانم میخواهم که قدر طبیعت و زیبایی را بدانند و اینگونه حیات خودشان و دیگر موجودات زنده را به خطر نیاندازند.

طبیعت بلبل خوش آوازی است که تنها برای بیدار دلان نغمه سرایی میکند.

 



[ یکشنبه 87/6/10 ] [ 10:18 صبح ] [ مجتبی نصیری ]

نظر

きらきら