سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هو اللطیف

مطالب مفید، دلنوشته ها و ... این وبلاگ تقدیم به همه بیداردلان

چگونه شاید باشید

با سلام خدمت دوستان گلم،‏ پیشاپیش عید سعید فطر را به همه شما عزیزانم تبریک میگویم

 

1- خوش بین باشید: به زندگى با دیدى مثبت نگاه کنید تا خود را به دلیل احساس انرژى و خوشحالى بسیار زیادى که نصیبتان خواهد شد، شگفتزده کنید.
?- دید گسترده ای داشته باشید: اجازه ندهید مشکلات کوچک شما را آشفته نماید.
?- سپاسگزار باشید: از دیگران قدردانى کنید. از همکار خود به خاطر کمکش سپاسگزاری کرده و به دلیل پیروزی در انجام کارش به او شادباش بگویید.
?- کارهایى انجام دهید که از انجام دادن آنها لذت مى برید: اتومبیلتان را بشویید، به برخى تعمیرات کوچک در منزل بپردازید، تلویزیون تماشا کنید، خرید بروید.
?- از جسم خود مراقبت کنید: خوب بخورید و خوب ورزش و استراحت کنید. به باشگاه رفته و کمى بدوید یا در یک بازى ورزشى شرکت کنید.
?- برنامه هاى روزانه خود را عوض کرده تا انرژى جدیدى پیدا کنید.
?- با مردم در تماس باشید: آیا به خاطر مى آورید زمانى که یک دوست قدیمى به طور غیرمنتظره با شما تماس گرفت چه احساسى داشتید؟ با افراد فامیل و یا دوستان قدیمى خود تماس گرفته و از حال آنها باخبر شوید.
?- خلاق باشید: روزنه اى براى انرژى خلاق خود بیابید. این ممکن است شامل کاردستى، بازسازى، نقاشى، ترسیم کاریکاتور، نویسندگى و یا حتى باغدارى باشد. مهم نیست که چقدر مشغله داشته باشید و یا تا چه اندازه در آخر هفته احساس بى حالى مى کنید، اگر زمانى را براى انجام فعالیت هاى خلاق اختصاص دهید، احساسى شادتر و سالم تر خواهید کرد.
?- تخیل کنید: آرزوها و بلندپروازى هاى خود را یادداشت کرده و به تدریج آنها را واقعیت بخشید آنگاه همیشه چیزهایى براى انتظار کشیدن، و جایى براى متمرکز کردن انرژى خود خواهید داشت.
??- بخشنده باشید: شاید زمان آن فرا رسیده باشد که کسى (یا خودتان) را به خاطر چیزى که اتفاق افتاده و یا گفته شده مورد بخشایش قرار دهید. اتفاقات و اشتباهات گذشته را پذیرفته و فراموش کنید. بدانید که نمى توانید زمان را به عقب برگردانید. شادمانى خود را با از یاد بردن ناامیدى ها و شکست هاى گذشته دوباره به دست آورید.



[ سه شنبه 87/7/9 ] [ 8:58 صبح ] [ مجتبی نصیری ]

نظر

きらきら